~¤©§][ منتدى شعلة ريكا الرسمى][§©¤~
©️§][منتدى شعلة ريكا الرسمي][§©️¤~ مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.. اتمنى التسجيل ..
مع ودي مدير المنتدى

♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️
©️§][منتدى شعلة ريكا الرسمي][§©️¤~ مرحبا بك عزيزي الزائر. المرجوا منك أن تعرّف بنفسك و تدخل المنتدى معنا. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.. اتمنى التسجيل ..
مع ودي مدير المنتدى

♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️ ♥️
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

~¤©§][هذا المنتدى متخصص بجميع انواع الأنمى من -شعلة ريكا-وان بيس-ناروتو-كونان - دراغن بول ][§©¤~

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت مضحكة

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
البطل ناروتو
نينجا نشيط
نينجا نشيط

نكت مضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: نكت مضحكة    نكت مضحكة  I_icon_minitimeالخميس أكتوبر 20, 2011 9:11 am

نساء العالم اتحدن وقررن ان لا يقومو باى اعمال فى المنزل!
وبعد اسبوع تجمعو ليعرفوا نتائج الاضراب!
فقالت الزوجة الفرنسية "انا قلت لجوزى ميشيل انا مش هعمل حاجة فى البيت الاسبوع دة كلة" وقالت "اول يوم ماشوفتش حاجة تانى يوم ماشوفتش حاجة تالت يوم بدا يغسل ويمسح" وقالى "انتى بتتعبى اوى يا حبيبتى".
وقالت الزوجة الانجليزية "انا قلت لجوزى انا مش هعمل حاجة خالص فى البيت الاسبوع دة اول يوم مشوفتش حاجة تانى يوم بدا يعمل الاكل تالت يوم عشانى وغدانى برة.
Shahoda Asoola
نينجا نشيط
نينجا نشيط
Shahoda Asoola

نكت مضحكة  Empty
مُساهمةموضوع: رد: نكت مضحكة    نكت مضحكة  I_icon_minitimeالثلاثاء يوليو 31, 2012 7:30 pm

هههههههههههههههههههههههههه مشكورة

نكت مضحكة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نكت مضحكة